top of page

המסעדות הכי שוות בהולבוש

כמו שכבר הספקתם להכיר אותי, אוכל הוא חלק חשוב בכל טיול ותמיד חשוב לי למצוא מסעדות טעימות ומיוחדות.

באי חיים פחות מ-2000 תושבים שמתפרנסים בעיקר מדייג ולכן דיי ברור שהתוצרת המקומית של דגים ופירות ים תככב במסעדות באזור.


אספתי עבורכם המלצות למגוון מקומות לאכול באי, שנתחיל?


בר מסעדה Basico Holbox

באסיקו הוא אחד מהמקומות הכי מגניבים ומעוצבים באי, ממוקם במרכז העיר במיקום שקשה לפספס. מסעדה שהחזית שלה מעוטרת בווילון מקרמה ענק ומרשים מספקת אוירה בוהמיינית ויוקרתית ותפריט טאפאסים ואלכוהול מושלם.


מה אכלנו? ארטישוק צלוי בגריל, גבינה מקומית ברוטב עגבניות, טרטר טונה על טוסטדה, טאקו ברווז צלוי ושרימפס על הגריל. הזמנו גם קוקטיילים וקינוח.

כל המנות היו טעימות והאויה הייתה כיפית, ערב מוצלח במיוחד בהולבוש!


ממליצה להזמין מקום מראש דרך האינסטגרם של המקום או דרך המלון שלכם.

החוויה בבאסיקו ב-30 שניות:


בר מסעדה Piedra Santa

פיאדרה סנטה הוא בר מסעדה מרוחק ממרכז העיר ונמצא על אחד הכבישים שמובילים לחופים (אבל בכל זאת מדברים כאן על 4 דק ממרכז העיר כן?). תשמעו, ככה המסעדה מגדירה את עצמה: "Mystic jungle mixed with a perfect experience of authentic flavors" ואין יותר מדויק מזה. מסעדה בתוך גונגל או יער קסום, עם מטבח מקסיקני מודרני.


מה אכלנו? קרם חציל במיסו עם לחמניות בריוש, סרטן כחול בסלט ענבים וגרעינים טעים במיוחד וגבינת קממברט אפויה עם ריבת צילי ואפרסקים. הזמנו גם קוקטילים טעימים במיוחד. גולת הכותרת הייתה קינוח גבינה ואננס ייחודי וטעים שמגישים במקום!


ממליצה להזמין מקום מראש דרך האינסטגרם של המקום או דרך המלון שלכם.

החוויה בפיאדרה סנטה ב-30 שניות:


בר מסעדה Luuma

לומה הוא אחד הברים הטרנדיים והעמוסים בהולבוש, הוא שייך למלון Casa Las Tortugas בו שהינו בחלק מהזמן וממוקם ממש ליד המלון. מדובר ב-Gathering Bar עם תפריט טאפאסים, אלכוהול וקוקטיילים מושקע.


בערב שהלכנו ללומה לא הרגשתי במיטבי ולכן לא הזמנו הרבה מנות מהתפריט, טעמנו את הטאקו כבש שהיה טעים במיוחד ומנת הדגל של המקום Fish croquettes. הקוקטיילים היו מעולים והייתי שמחה לחזור לשם שוב ביום אחר אך לצערי ביקשנו שם בערב האחרון שלנו באי.


ממליצה להזמין מקום מראש דרך האינסטגרם של המקום או דרך המלון שלכם (אני יודעת שכתבתי את זה על כל המקומות הקודמים, אבל לומה הוא המקום היחידי שהיה תור ארוך ממש בכניסה ועוד בימי קורונה).

החוויה בלומה סנטה ב-30 שניות:

מסעדת Mahi

מסעדת מאהי היא מסעדת דגים ופירות ים במרכז הולבוש עם חצר קסומה שיוצרת אוירה נעימה.

בשעת צהרים המסעדה הייתה דיי ריקה אבל בערבים ראינו תור משתרך בחוץ (אתם כבר יודעים מה זה אומר ;)

הדגים טריים בטירוף התיבול טעים ונהנינו ממש מהאוכל. מה הזמנו? טונה טוסטדה, פיש טאקו עם דג פריך בטמפורה וטל אכל גם מגדל פירות ים ששחה ברוטב טעים.

אז מה דעתכם על האווירה במקום?


סושי בר Tamashi Sky Bar

המסעדה ממוקמת במלון Villas HM Palapas del Mar בקומה העליונה משקיפה לים, עם בריכה חיצונית, קוקטיילים מפנקים ותפריט יפני מעולה. הדגים טריים בטירוף ויש מגוון רחב של מנות. המסעדה פתוחה משעות הצהרים עד הלילה ואפשר להגיע גם אם אתם לא אורחי המלון.

החוויה בטמאשי ב-30 שניות:


מסעדת Mandarina

מסעדת מנדרינה ממוקמת במלון Casa Las Tortugas בו שהינו בחלק מהזמן בהולבוש. המסעדה שמשמשת גם כ-Beach bar מוקפד במיוחד מגישים ארוחת בוקר, צהרים וערב ותפריט מגוון לאורחי המלון ואחרים.

כמו שפירטתי בפוסט של מלונות בהולבוש, ארוחת הבוקר במלון הייתה מעולה ואם אתם מחפשים מקום שיקי וטעים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם ליד הים זה בהחלט המקום. עוד טעמנו מתפריט הקוקטיילים של המלון ותפריט הצהריים שגם היה מוצלח במיוחד.

החוויה במנדרינה ב-30 שניות:


עוד כמה מסעדות מומלצות באי:

  • מסעדת Rosa Mexicana - מסעדה מקסיקנית חמודה באחד הרחובות הראשיים באי, אוכל רחוב מקסיקני וטעים.

  • פיצה Roots - אם תחפשו המלצות בהולבוש אין מצב שתפספסו תמונה של פיצה עם לובסטר ענק מונח עליה, מנת הדגל של Roots. לצערי לא הספקנו לבקר בפיצה (כי כמה בכל זאת אפשר לאכול😅) אבל לחובבי פירות הים זה נשמע כמו מעדן - פחמימה ומשהו שדגו לפני שעה :) קחו בחשבון שמדי ערב יש תור ארוך בכניסה.

  • מתחם HOLBOX FOODIE MARKET - מדובר במתחם של מספר מסעדות עם חצר משותפת בה תוכלו למצוא מגוון מאכלים במידה ואתם לא סגורים בדיוק מה בא לכם. המתחם כולל סושיה, המבורגריה, פיצה, טאקוס כמובן, קערות בריאות, גלידה ועוד. טל הביא משם טיק אווי של המבורגר ואמר שהיה נחמד. את ההמלצה למקום הזה קיבלתי מהזוג המדהים ספיר ודניאל הלא הם Dream Salty אז אין לי ספק שתוכלו למצוא שם אוכל מעולה.

אני חייבת לסכם ולהחמיא לעצמי (קצת נו..) שיחסית ל-4 ימים הספקתי למצוא את כל פנינות האוכל בהולבוש ובהחלט כל הבחירות היו מוצלחות לדייט נייט כייפי, קוקטיילים מעולים ואוכל טעים.


מקווה שהפוסט יעזור לכם בביקור הבא בהולבוש! Bon Appétit 🍽




WhatsApp Image 2020-08-10 at 11.51.59.jp

!כיף שאתם כאן

מזמינה אתכם להכיר אותי קצת יותר

נרשמים לניוזלטר ולא מפספסים אף המלצה!

תודה שנרשמתם לניוזלטר שלי! בקרוב תתחילו לקבל עדכונים שווים ישירות לתיבת המייל שלכם!

  • Instagram
bottom of page